dostawa balonów z helem 

kraków i okolice

 sklep przy ul. Dietla 69 kraków 

Menu
Szukaj
Koszyk
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Strefabalonow Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dietla 69

31-050 Kraków

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Balony z Helem reklamacja 

  1. Po odebraniu balonów napełnionych helem z naszej siedziby lub u kuriera, odpowiedzialność za stan balonów przyjmuje Konsument.
  2. Ze względu na specyfikę towaru, balony napełnione helem nie podlegają zwrotom, jedynie jest możliwość złożyć reklamację.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Strefabalonow Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dietla 69

31-050 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.